Τρίτη 4 Νοεμβρίου 2014

Μία καλησπέρα

Η ιδέα  αυτού του blog δημιουργήθηκε καταρχήν, από την αγάπη μου για το σινεμά, και μετά από παρότρυνση φίλων, στο να δημιουργηθεί μία γωνιά, που θα μιλάμε για τον μαγικό κόσμο του κινηματογράφου.
Ότι αναρτήσεις που θα γίνονται για ταινίες, ηθοποιούς, σκηνοθέτες, και κινηματογραφικά ρεύματα και αφιερώματα, θα περιέχουν καθαρά το προσωπικό, υποκειμενικό μου γούστο.
Και επειδή δεν είμαι κανένας παντογνώστης, δεκτές η μάλλον επιβαλλόμενες οι παρατηρήσεις και οι διορθώσεις.
Επίσης όποιος η όποια θέλει να ποστάρει οτιδήποτε σχετικά με το σινεμά, ελεύθερα να επικοινωνήσει μαζί μου, χαρά μου θα είναι.
Θέλω να ζητήσω εκ των προτέρων συγνώμη για την απουσία τόνων , ήδη γράφω αργά, και με τους τονισμούς θα μου έπαιρνε μία αιωνιότητα να τελειώσω.
Να μην ξεχάσω Facebook γιοκ
Και πάλι νιώθω ευγνώμων για τα ταξίδια που έχω κάνει με το σινεμά, από τις απαρχές του ανθρώπινου γένους, ως το απώτερο μέλλον. Από τις κορυφές των Ιμαλαίων, ως την έρημο της Σαχάρας και την ζούγκλα του Αμαζονίου ως τα βάθη των ωκεανών
Αυτά και καλώς ορίσατε

ΥΓ1.Τελικά χωρίς τόνους οι αναρτήσεις μου φαίνονται πολύ χάλια. Οπότε τι είναι η αιωνιότητα μπροστά στην αισθητική;














Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου